Beurs entertainment is het toevoegen van vermaak bij een beursstand. Dat kan zijn bij een B2B beurs of een beurs gericht op consumenten. Met dit type entertainment valt jouw bedrijf en haar stand meer op en vermaak je het langslopende publiek.
Waarom zou je voor entertainment bij je beursstand kiezen?
Veel geld uitgeven aan een beurs gaat niet alleen om de huur, standbouw en stroom. Je moet ook betalen voor personeel, promotieartikelen en meer. Een beurs is een geweldige manier om te pronken met de producten van je bedrijf en te netwerken met potentiële nieuwe klanten. Het is niet goedkoop, dus je wilt er het beste van maken en er het maximale uithalen terwijl je er bent. Een beetje beursentertainment toevoegen aan jouw stand kan meer bezoekers aanttrekken en verlaagd de drempel om contact te leggen met potentiele klanten.
Zet in op een positieve merkbeleving.
Veel mensen willen opvallen met hun beursstand, en entertainment is daarbij een uitermate geschikte strategie. Er zijn echter nog veel meer voordelen! Met game-achtige wendingen, entertainment en een motiverende component creëer je een boeiende en positieve merkbeleving. Bezoekers delen hun ervaringen weer met collega’s en vrienden. Als ze een hoge score hebben behaald, komen ze waarschijnlijk terug om het scorebord te bekijken. Als ze het geluk hebben om de weggeefactie te winnen, geven ze je ook een shoutout op je socialemediakanaal of een positieve review. Pre-registratie voor de race of VR-ervaring geeft je contactgegevens van geïnteresseerde deelnemers. Beurzen zijn vaak het belangrijkste evenement voor bedrijven. Ze zijn een geweldige kans om hun product en service te laten zien, maar bieden ook veel plezier voor bezoekers. Daarom is het belangrijk om het beste entertainment voor beurzen te hebben – iets dat de mensen die jouw stand tegenkomen zal blij maken.
Hoe nuttig was dit bericht?
Klik op een ster om het te beoordelen!
Gemiddelde waardering 0 / 5. Stemmen telling: 0
Tot nu toe nog geen stemmen! Wees de eerste om dit bericht te beoordelen.
Het spijt ons dat dit bericht niet nuttig voor u was!
Laten we deze post verbeteren!
Vertel ons hoe we dit bericht kunnen verbeteren?